wai mao hai guan shu ju fobamz

Ahoj všichni. Jsem Xiao Lei z Centra znalostí zahraničního obchodu. Dnes si promluvme o indických kupcích.

Pokud se zeptáte, čeho se zahraniční obchodník nejvíce bojí, většinou můžete slyšet, že buď šéf urguje nové zákazníky, nebo zákazník po nabídce mlčí.

Existuje také indická žádost o cenovou nabídku, o které dnes budeme mluvit

V odvětví zahraničního obchodu existují Indové jako špičkoví duchové

Každý vzhledový člověk byl touto skupinou lidí více či méně zpustošen a má velmi nechutnou paměť

Indie je země s největším rovníkovým přístupem v jižní Asii, s populací 1,368 miliardy, druhá největší na světě, 外贸 福 步 (just click the up coming article) což představuje 17,69 % světa

50 % populace mladší 25 let, Světová banka dříve předpovídala, že indická populace překoná Čínu do roku 2050

Staňte se zemí s největší populací na světě

Od reformy v roce 1990 do současnosti se v Indii začala objevovat střední třída.

Populace střední třídy v Indii dosáhne 1,1 miliardy a bude mít obrovskou kupní sílu

Indie, jako jihozápadní sousední země Číny, je ovlivněna geografickou vzdáleností. Náklady na námořní a leteckou dopravu mezi Čínou a Indií jsou

Náklady mezi Amerikou a Afrikou jsou stále mnohem nižší

Tváří v tvář tak dobrým podmínkám na indickém trhu ve všech aspektech

Většina zahraničních obchodníků se o tento trh vůbec nezajímá a dokonce se cítí velmi znechuceni.

Co přesně Indové udělali pro to, aby celý čínský zahraniční obchodní kruh měl k této skupině lidí takový vztah?

Promluvme si o některých explozích ze tří pohledů a velmi nepříjemném chování, které Indové často dělají.

Na konci tohoto videa shrnu způsoby, jak se vypořádat s indiány, buďte prosím trpěliví a uvidíte, že to pro vás nakonec bude velkým přínosem.

Mnoho Indů je drzých. Aktivně si vás přidávají do aplikace WeChat nebo Whats, ale nemají ani základní pozdravy.

Společnost vám aktivně neřekne vaše jméno. Ještě nepříjemnější je, že s vámi bude přímo komunikovat prostřednictvím videa, jakmile se přihlásí přítel.

Ještě divnější je, že moc neodpovídají, když se jich ptáte, ale kvůli jeho triviálním věcem mu musíte odpovědět okamžitě, jinak jsou to všelijaké připomínky.

Dokonce ti zavolám uprostřed noci, jen na chvíli.

Vůbec ne zdvořilé

Indové nejsou vážní a jejich profesionální kvality se liší.

Protože více dbám na efektivitu, když se Indové ptají, téměř vždy se ptám na způsob platby

Mnoho z nich neumí ani odpovědět na způsob platby a nerozumí ani trochu základním znalostem transakcí zahraničního obchodu. Nevím, jak o tom psát

Smažte Lahei, protože nemám čas vás trénovat

Indové se ptají po celém světě, ptají se po celé síti, aktivně se ptají, ale míra transakcí je velmi nízká

Co mě štve, je, že někteří třetí bratři, bez ohledu na to, jaké představení produktu pošlete, se vás vždy ptají na cenu, ať už je to jejich hlavní podnikání nebo ne.

Jen se rád zeptám na cenu

Čím aktivněji se ptám třetího bratra, tím víc to ignoruji

Indové navíc rádi všude porovnávají ceny a dokonce tráví čas hledáním všech vrstevníků na platformě B TO B, aby porovnali ceny.

Pro malý dotaz kontaktujte více než deset dodavatelů současně a porovnejte ceny pro zábavu

Třetí indický bratr má rád hovězí kůži a kreslí placky.Když zadáte dotaz, dostanete velké množství dotazů, kterým nemůžete uvěřit.

Dávejte na sebe pozor, ve skutečnosti, čím víc Indů bude takhle líbit, tím víc budete nakonec zklamaní.

Naše společnost většinou právě vystudovala

Byl jsem velmi nadšený, když jsem se setkal s takovým dotazem. Po několika měsících mě to odradilo. Indická objednávka nebyla prodána. Utěšoval jsem je a řekl, že by si měli procvičit ruce.

Třetí bratr Indie si rád hraje na triky, aby udrželi ceny na nízké úrovni

Obvykle při velkém počtu poptávek dáme prodejci nižší cenu, a to z důvodu výhod hromadné výroby.

Třetí bratr Indie rád nakupuje fiktivní množství. Když zadáte objednávku, zjistíte, že skutečné množství objednávky je pouze menší než 1/10 cyklu.

Co je ještě nadsazené, třetí bratr Indie vás požádá, abyste jim dali předchozí cenu, což je docela nepřiměřené.

Indové mají rádi smlouvání a způsob smlouvání vás dělá nepochopitelným.Například cena elektrospotřebiče je více než 30 juanů.

Každý, kdo má trochu zdravého rozumu, ví, že cena je více než 20 juanů

Mohou pro vás smlouvat na 5 juanů a 6 juanů

I když upravíte svou vlastní nabídku, třetí bratr si nebude myslet, že je to laskavost, kterou jste prokázali, abyste dosáhli dohody.

A budou mít pocit, že jejich obchodní schopnosti jsou velmi dobré, a budou dál vyjednávat. Je to bezedná jáma.

Indové mají přirozený dvojí metr, budou po vás chtít, abyste dělali vše v souladu s podmínkami a oni

Ale nebudou dodržovat podmínky

Ve skutečnosti je zahraniční obchod několika jihoasijských zemí kolem Indie v zásadě stejný.

Stručně řečeno, chceme produkty s dobrou kvalitou a nízkou cenou

Dejte jim produkty, které odpovídají jejich ceně

Můj současný přístup ke třem v Indii je

V prvotní komunikaci odfiltrujte nezdvořilost, neprofesionálnost a pařbu, otevřít ústa a zavřít ústa je nízká cena.

Na základě mých zkušeností se zhruba odhaduje, že minimálně 90 % nových zákazníků se podaří odfiltrovat

Zbývajícího třetího bratra, který je trochu cenný, je můj závěr uvádět cenu pouze jednou

A může to být pouze cena z výroby

Třetí bratr Indie má na trhu velmi špatnou pověst

Nám jako prodejci stačí zboží pouze připravit a vše ostatní nechat být. Jednou rukou zaplatit peníze a jednou rukou doručit zboží a před vyzvednutím zboží dorovnat zůstatek.

V minulosti mnoho společností zahraničního obchodu vytvořilo doložky FOB pro třetího bratra a byly rozbity až do konce.

Prodejci podmínek FOB mají obvykle 50 % až 70 % z konečné platby kvůli nákladnímu listu.

Ale indický třetí bratr s vámi začne mlít, když uvidí nákladní list.

Jeden řekne, že měna se znehodnotila, jeden, že styl produktu je zastaralý, a druhý, že je těžké podnikat.

Zkrátka jim musíte dát slevu z již stanovené prodejní ceny a ještě vám pohrozit, že zboží opustíte.

V tuto chvíli zboží pluje po moři Co můžete dělat?

Ohavnější metodou je, že po příchodu zboží třetí bratr zmizel a zůstatek vám bude vyplacen až ve chvíli, kdy bude vaše zboží vydraženo indickými celníky.

A nejvýbušnější na tom je, že ten, kdo draží tuto dávku zboží, je tento zmizelý Ind.

Kromě 50 % až 70 % zůstatku, o který jste přišli, je vnitrostátním přepravcem speditér nebo přepravní společnost.

Žalováno kvůli zaplacení poplatků za kontejnery po splatnosti v Indii

V minulosti zabily velké množství nezkušených obchodníků se zahraničním obchodem takové smutky, jako byl třetí bratr Indie, a zároveň začala na trhu kolovat legenda o třetím bratrovi.

Poslouchej bratrovu radu, Indům stačí jedna věta: cena z továrny přijde, pokud chcete, nevalte to!

Konkrétně od dubna do května letošního roku indická nová koruna infikovala 300 000 až 400 000 lidí denně.

Okruh přátel vyčerpal všechny druhy zboží a na moři stále pluje zpráva, že indický adresát zemřel. Pokud váš zůstatek nebyl přijat, nepropadejte panice

Prodávat a vyjednávat se zákazníky je normou. Tváří v tvář agresivním profesionálním kupujícím

Zejména těžce zkoušení prodejci Asanu v Indii jsou často nuceni jít do kouta a se ztrátou.

Protože jeho třetí bratr je rozhodně agresivní, nedostane slevu ani se nikdy nevzdá cílové ceny a my jsme většinou v roli slabých.

Bez ohledu na to, co říkáte, Sange neposlouchá ani tomu nevěří

Věřím, že takovou situaci má každý, bez ohledu na to, jak představíte zázemí společnosti, kvalitu produktu

První věta nového zákazníka Asanu mi vždy řekla katalog produktů a nejnižší cenu a vstoupila do vyjednávání o ceně

Samozřejmě 100% bez výjimky, bez ohledu na to, jak moc o svém produktu říkáte

Třetí bratr vám odpoví, že cena je příliš vysoká kvůli informační propasti mezi kupujícím a prodávajícím.

Neexistuje žádná koncepce skutečných nákladů

Většinu času kupující jen tak mimochodem říkají, že vaše cena je příliš vysoká

Jen pro otestování, jakou vlhkost má vaše nabídka

Například produkty s mezinárodní certifikací musí být dražší než běžné produkty

Jako prodejce je nejdůležitější předávat informace o produktu zákazníkům

Prodejce s trochou zkušeností slevu hned tak nedá, protože ať dáte sebevíc, zákazník má vždy pocit, že jste mu hodně přidali.

Zisky. Jinak by tak ochotně nesouhlasil s tím, že mu dá slevu, což by mu bylo v srdci velmi nepříjemné.

Když zajdeme daleko, když se vrátíte ke třetímu bratrovi Indie, dají vám jeho cílovou cenu, která je tak nízká, že ani materiálové náklady na produkt nejsou omezeny.

Kdo se Sange delší dobu zabývá, ví

Smlouvání považují za schopnost pracovat, čím více dokážou krájet, tím větší jsou jejich schopnosti a sebevědomí.

A nepovažují tento druh ústupku dodavatele za přátelský začátek

Nezůstane po vás ani stopa po vděčnosti, takže jakmile otevřete slevovou hlavu, budete dostávat nekonečné žádosti o slevy

Dokud nevytlačíte své zisky

Ztrácejte spoustu času a energie, aniž byste získali odpovídající zisk, pak budete pasivní

Zákazníci jsou nespokojení, zákazníci odcházejí a zákazníci si znovu vybírají dalšího dodavatele v Číně a cyklus pokračuje

Při kontaktování nového indického staršího bratra se musíte nejprve postavit indickému staršímu bratrovi.

Pokud je spolupráce propagována s extrémně nízkými zisky, pak garantuji, že budoucí zisky budou stále nižší a nižší.Je vysoká pravděpodobnost, že se jedná o nevyžádaného zákazníka.

Takže když tě třetí bratr vyhodí, cena je příliš vysoká, nechceme mu rozumět.

Chovejte se k tomu tak, že mají zájem o naše produkty. Každopádně on řekl své a my své.

Měli bychom vysvětlit, proč se tato cena vyplatí zahrnout i naši

Kvalitu produktu, mezinárodní certifikaci a hodnocení některých dalších zákazníků a pak je požádejte zpět

Myslíte si tedy, že cena takového produktu je stále vysoká?

Samozřejmě, když mluvíme o třetím bratrovi Indie, další e-mail bez výjimky stále neodmyslitelně patří ke smlouvání.

Indický Asan bude mít různé důvody. Například se jedná o zkušební objednávku ve velké objednávce, takže jim musíme dát slevu.

V tuto chvíli musíme poskytnout úplný popis poskytovaných produktů a služeb

Korespondence se skutečným datovým případem se ve skutečnosti stává dobrou příležitostí představit se a propagovat se

Používáme kvalitu jako omluvu. Není to tak, že bychom nemohli, ale musíme mít teorii.

Jsou data, případy, dost obrazu

Lze kombinovat se skutečnými náklady zákazníka

Jinak je to jen nesmysl, takže bez ohledu na to, co v budoucnu řekne třetí bratr, nepadněte do pasti smlouvání a antismlouvání.

Poté, co jste představili, co chcete představit, můžete položit několik vhodných otázek

Nebo servis nějaké dotazy?

V současné době je normálním procesem třetího bratra v Indii, že chtějí zadat objednávku, ale přesto chtějí slevu. Nepouštějte to.

Můžeme Indii dát trochu sladkosti ke splnění objednávky i jinými způsoby, například jasným napsáním termínu dodání nebo kvality na kupní smlouvu.

Ať mi třetí bratr věří a následná jednání budou jednodušší

Držte se spodního řádku a přestaňte mluvit o slevách. Pokud mluvíte o slevách, včetně e-mailů, online nástrojů, telefonních hovorů atd., neodpovídejte.

Jen ať tam třetí bratr zavolá sám.

Obecně se v této době objeví předěl.Někteří zákazníci stále požadují nižší ceny.Je zřejmé, že tento typ zákazníků má stabilní dodavatelský kanál.

Ti, kteří chtějí jen najít nižší cenu, jsou noví zákazníci, kteří jsou zcela bezcenní

Pokud jsou někteří zákazníci ochotni polevit, jsou ochotni se s námi bavit i o dalších věcech, jako je termín dodání, kredit naší společnosti atd.

Stále je nutné sledovat.

Jinak Vás budu každý den kontaktovat s dotazy.

Zavolejte a vyzvěte vás, abyste citovali, a bez ohledu na to, jak citujete, nedojde k transakci, která spotřebuje mnoho energie

Stále nic

Protože každý nový indický zákazník má vysokou pravděpodobnost, že bude odpadkovým zákazníkem, a ještě jedna důležitá věc

Jen neberte indickému třetímu bratrovi telefon jen tak ledabyle. Podle našeho názoru věci nikam nespěchají. V jejich očích se to stane něčím, co zemře, pokud se s tím nevypořádají.

Pokud například několik hodin nestihnete odpovědět na dotaz, okamžitě vám zavolají a my vám zavoláme přes WeChat. Jsou jedna a dvě.

Od této chvíle vás budu každý den nabádat, abyste mluvili o kari.

Je velmi bolestivé poslouchat, bez ohledu na to, co zákazník říká do telefonu. Nakonec jako prodejce stále musíme psát.

Je to potvrzení se zákazníkem, aby nedošlo k informačním chybám, takže postoj na začátku je velmi důležitý.

Často vidím indické hovory a stačí stisknout ztlumení

Pak jim řekněte online, já řídím, čekám na autobus, párkrát na to volali, takže to dobře vědí a už vás nebudou obtěžovat.

Samozřejmě, pokud dokážete vycvičit indické zákazníky, aby dělali věci svým vlastním tempem, gratulujeme, vymazali jste nejobtížnější režim a neexistují žádní obtížnější zákazníci.

Výše uvedené je nějaké shrnutí a nějaké zkušenosti mého třetího bratra. Pokud si myslíte, že je moje video pro vás užitečné, pomozte mi, aby se mi líbilo. Sledujte

A doporučte to svým přátelům. Můžete zanechat komentář v oblasti komentářů a diskutovat

Jsem Xiao Lei a vím trochu o ekonomických, obchodních a logistických prohlášeních. Uvidíme se příště

Recommended For You

About the Author:

Leave a Reply

Your email address will not be published.